POTRZEBUJESZ POMOCY?

NAJCZĘSCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jakie formy płatności przyjmowane są w sklepie internetowym?

W sklepie internetowym happy-dogs.pl można płacić przelewem bankowym, przelewem za pośrednictwem płatności Przelewy24 lub Blikiem.

Czy kupowany produkt jest na stanie?

Produkty wystawione do sprzedaży są na stanie magazynowym sklepu. W przypadku braku jakiegokolwiek produktu lub gdy są różne warianty, to taka informacja jest zawarta w opisie produktu.

Jaki jest czas dostawy?

Kompletowanie zamówienia trwa do 24 godzin, wysyłka towaru następuje niezwłocznie po skompletowaniu zamówienia. Czas dostawy uzależniony jest od odległości adresu dostawy oraz od pory dnia i dnia tygodnia złożenia zamówienia (kompletowanie i wysłanie zamówienia w weekend może się wydłużyć do 48 godzin).

Jak mogę zwrócić produkt?

Informacja znajduje się w zakładce Regulaminy, Zwroty i Reklamacje.

Czy można uzyskać rabat?

Rabat można uzyskać przy zamówieniu powyżej 300zł.

Dostępne rabaty: upominek.

Czy mogę wysłać moje zamówienie poza granice Polski?

Jest możliwość wysłania zamówienia poza granice Polski. Koszt przesyłki jest ustalany indywidualnie w zależności od miejsca docelowego (zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej).

W jakiej walucie mogę płacić za zamówienia?

Płatności za zamówienia można dokonywać w walucie polskiej oraz euro i dolarach amerykańskich. Płatności w innych walutach niż polska będą przewalutowywane na PLN zgodnie z aktualnym kursem NBP.

Masz pytania? Napisz do nas!

FORMULARZ KONTAKTOWY